1 Aralık 2009 Salı

Pencereye Dantel Gülü Yaptım

Bu hafta DIY proje olarak rüzgar gülü yada "Dantel Gülü" yaptım.Buna ayrıca "Cam Güzeli" de denebilir . Çünkü camda çok hoş duruyor.
Fotoğraflar büyük üstüne tıklayabilirsiniz.
 Gerekli Malzemeler:
Parktan veya sokaktan bulma kavisli kuru bir  dal
* 6 adet dantel motif ( Örmeniz şart değil çekmecelerinizi karıştırın, ben öyle yaptım)
 *Ayrıca motifleri kolalarsanız daha sert durur. Ben kolalamayı unutmuşum:(
* Kuru ağaç dalını cilalamak için vernik ya da daha kolayı renksiz cila  oje
* Motifleri dala bağlamak için dantel ipliği
* Dalı pencereye tutturmak için bir adet raptiye
 YAPILIŞI :
 Çeşitli uzunluklarda keseceğiniz iplikleri teker, teker motiflere bağlayın; daha sonra kuru dala  bağlayarak , dalı ufak bir iplikle pervaza raptiyeleyerek projeyi tamamlayın.
           Bu kadar yani...
 Eğer yaparsanız ellerinize sağlık. 
 Yapım Süresi: 10 dakika:) 

12 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

tuttum bu fikri;) eline sağlık

sesiber dedi ki...

harika olmuş, senin elinden çıkanları daha çok seviyorum ben, daha çok yap, daha çok göstert tamam mııı:))

GeCe dedi ki...

çok güzel duruyor bayıldım

Unknown dedi ki...

çok güzel görünüyorlar,eline sağlık...bende deniycem ,bir kaç renkte olabilir sanırım,sevgiler

Malla dedi ki...

sağolun kızlar. bu arada elimden geldiğince bi şeyler yapmaya çalışıyorum Sesi'cim. vakit yetmiyor valla:)

ANTİGONE dedi ki...

canım çok şık olmuş, ellerine sağlık ;D

Malla dedi ki...

Sağoll:))

alis dedi ki...

Çok zarif duruyor gerçekten.

Malla dedi ki...

Sağol şekerim:))

gly dedi ki...

eline saglik pek guzel olmus.

dshandmade dedi ki...

çok romantik olmuş ellerine sağlık. bayıldım..

Malla dedi ki...

sağolun kızlar:))

.

.