25 Ekim 2011 Salı

Makrome'den Asma Sukulent Bahçesi "Kendin Yap"D.I.Y

STRES ATTIRACAK BİR UĞRAŞ,
ÇABUCAK BİTİVERECEK,  BİR PROJE,
 BASİT VE DİNLENDİRİCİ,
BİR O KADAR DA GÜZEL...
ASMA SUKULENT BAHÇESİ YAPALIM.


Adım 1:  Metal ya da ahşap bir halka, makas, pamuk ya da naylon ip alın.


Adım 2: İpi istediğiniz uzunlukta  dört eşit boyda kesin.


Adım 3: Dört adet ipi halkaya geçirip, oluşan 8 adet ipi basit bir şekilde düğümleyin. 


Adım 4: Bu noktada,  kapı kolu gibi bir şeye halkayı  asmak işinizi kolaylaştırır. 


Adım 5: İpleri yaklaşık 20cm. de basit makrome düğümleriyle görüldüğü gibi düğümleyin.



Adım 6: Yukarıda görüldüğü gibi ipleri birbiriyle basit makrome yöntemiyle düğümlemeye devam edin. Yani saksının  yerini hazırlayın.
Yaklaşık 7cm aşağıdan  8 adet ipi bir araya toplayın ve hepsini büyük bir düğümle bağlayın. Makasla  ipin uçlarını kesin, uçlarını  bir çakmakla mühürleyin.
Adım 7: Alt kısmında büyük bir düğüm oluşturun ve saksınızı yerleştirin.

 Mükemmel !

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bayıldım...

.

.