3 Temmuz 2016 Pazar

DIY | 5 Dakikada Kuş Yemliği Nasıl Yapılır ? ( Tea Cup & Plate Bird Feeder )

DIY | Hafta Sonu Çalışmalarım

 Boş durmayı sevmediğim için delicesine birçok şeyle uğraşıp yorgunluktan bayılsam da güzel şeyler ortaya çıkarmasını çok seviyorum ve yorgunluğumu hissetmiyorum.
Bu hafta sonu yaptıklarıma gelince 2 model kuş yemliği yaptım.
 Çok kolay ve kısa sürede yapılabiliyor. Bu tarz işlerle uğraştığımdan bir çok malzemeyi evde bulabiliyorum.

 Bu güzellik için gerekli malzemeler:

  * Abajur teli  ve saksı zinciri,
  * Eski bir porselen yemek tabağı,
  * Sıcak silikon tabancası ve silikon,
  * Tüylü süs kuşları,
  * Kuş yemi.

1.  Abajur Telinden Porselen Tabaklı Kuş Yemliği

  Bu kuş yemliği için abajur teli kullandım. Bu tel duruyordu epeydir ne yapacağımı düşünürken sonunda zamanı geldi. Atmam tabii ki böyle şeyleri...
Abajur telini ters tutup asma saksı zincirleri taktım. (teli daha önce soba boyası ile boyamıştım, hazır geldi ) Ortasına eski bir porselen yemek tabağı oturttum ve içini iri kuş yemleri ile doldurdum.
2 tane yapma anne-yavru kuşum vardı, onları da tele silikonla yapıştırıp balkona astım.
 Pek güzel oldular, gece yaptığım için gece görünümünü de paylaşıyorum.
Kuşları bekliyorum bakalım:)) Buyursunlar cik cikler....


 2. Çay Fincanından Kuş Yemliği
Gereçler:
 * Seramik veya porselen eski fincanlar ve tabakları,
 * Silikon tabancası ve silikon,
 * Biraz ip,
 * Kuş yemi.

Bu kuş yemlikleri için seramik (porselen de olabilir ) çay fincanları kullandım.
Çay fincanlarını fotoğrafta görüldüğü gibi kendi tabaklarına yapıştırdım. Sıcak silikon kullandım. Daha sonra fincanların kulplarına ip bağlayıp, içine yem doldurup ağaca astım.
Çok şık oldular doğada tüm kuşlara ziyafet var...


fotoğraf 3.JPG görüntüleniyorfotoğraf 3.JPG görüntüleniyorfotoğraf 3.JPG görüntüleniyor

Hiç yorum yok:

.

.